Ar-Ge ve tasarım ekosistemimizin merakla beklenen buluşmalarından biri haline gelen ARGEMİP Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması'nın üçüncüsünü bu yıl 10 Haziran'da İzmir'de gerçekleştiriyoruz.

"Süreklilik ve Dayanışma" temalı bu seneki buluşmamızda; Kamu & Ar-Ge İletişimi panelinde kamu temsilcileriyle bir araya gelecek, Ar-Ge Merkezlerinde İyi Uygulama Örnekleri panelinde alanında uzman Ar-Ge ve Tasarım Merkezi temsilcilerinin deneyim paylaşımlarını dinleyeceğiz. Olağanüstü Durumlarda Ar-Ge Dayanıklılığı Çalıştayı'nda ise hem birbirimizden öğrenecek hem de ortak akıl geliştireceğiz. Ayrıca çalıştayımızın sonunda sizi bir sürpriz de bekliyor olacak!

Bu yıl büyük bir heyecanla hazırlandığımız dolu dolu programda sizlerle bir araya gelmek için sabırsızlanıyoruz.

Etkinliğimiz ücretsiz olup yalnızca Ar-Ge ve Tasarım Merkezi temsilcilerine açıktır.

Kayıt formuna hemen ulaşmak için:
👉 https://forms.gle/ajpdgBonhfpj63n97

Program detaylarını aşağıdan inceleyebilirsiniz.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
 ARGEMİP III. AR-GE VE TASARIM MERKEZLERİ BULUŞMASI
Süreklilik ve Dayanışma
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

� 10 Haziran 2026, Çarşamba
🕘 09:00 – 17:00
📍 Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlük Binası, Alsancak / İzmir
🎟️ Katılım Ücretsizdir

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
📋 PROGRAM
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

SABAH OTURUMU
 Açılış Konuşmaları
 Panel I — Kamu & Ar-Ge İletişimi
Kamu kurumlarından üst düzey yetkililer bu panelde davetli konuşmacı olarak yer alacaktır. Panelist isimleri ilerleyen tarihlerde duyurulacaktır.

ÖĞLEDEN SONRA OTURUMU
 Panel II — Ar-Ge Merkezlerinde İyi Uygulama Örnekleri
Ar-Ge ve Tasarım Merkezi temsilcileri deneyimlerini paylaşacaktır. Panelist isimleri ilerleyen tarihlerde duyurulacaktır.
 Çalıştay — Olağanüstü Durumlarda Ar-Ge Dayanıklılığı

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
📍KONUM
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlük Binası, Alsancak / İzmir
🗺️ Kampüs konumu: https://maps.app.goo.gl/CvanjQPh9RiytDS28

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
⚠️ NOTLAR
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

 Etkinlik alanında otopark imkânı bulunmamaktadır. Ulaşım planlamanızı buna göre yapmanızı rica ederiz.

 Kayıt onayınız, formda belirttiğiniz e-posta adresine en geç 5 iş günü içinde iletilecektir. Lütfen kurumsal e-posta uzantınızı içeren ve geçerli bir adresle kayıt oluşturduğunuzdan emin olunuz.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

Sizi İzmir'de ağırlamaktan büyük memnuniyet duyacağız. Tüm merkezlerimizi bekliyoruz!

10.06.2026

ARGEMİP 3. Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması Tamamlandı

Bu yıl üçüncüsünü düzenlediğimiz Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması, 10 Haziran 2026'da İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi 15 Temmuz Şehitler Salonu'nda gerçekleştirildi. "Süreklilik ve Dayanışma" temasıyla şekillenen etkinlikte Ar-Ge ve tasarım merkezleri, kamu kurumları ve üniversite temsilcilerinden oluşan 250'yi aşkın katılımcı bir araya geldi.

09.06.2026

ARGEMİP III. Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması · 10 Haziran 2026 · İzmir'de Buluşuyoruz!

"Süreklilik ve Dayanışma" temasıyla Dokuz Eylül Üniversitesi'nde gerçekleşecek buluşmamıza katılım ücretsizdir.

08.03.2026

TUSAŞ’tan Ar-Ge Yönetiminin Geleceğine Güçlü Bir Katkı: ARGEMİP Gelecek Atölyesi Sonuç Raporu Yayınlandı

Türkiye’nin Ar-Ge ve inovasyon ekosistemini geleceğe hazırlayacak önemli bir çalışma daha kamuoyu ile paylaşıldı. 10 Aralık 2025 tarihinde gerçekleştirilen ARGEMİP Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması kapsamında, Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) Ar-Ge Merkezi moderasyonunda yürütülen ARGEMİP Ar-Ge Yönetimi Gelecek Atölyesinin kapsamlı sonuç raporu yayımlandı.

10.12.2025

ARGEMİP Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması Gerçekleştirildi

10 Aralık 2025 tarihinde Gazi Üniversitesi Mimar Kemaleddin Salonu’nda gerçekleştirdiğimiz ARGEMİP Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması, Türkiye’nin Ar-Ge ekosisteminin önemli paydaşlarını bir araya getiren güçlü bir platform olarak başarıyla tamamlandı.

10.12.2025

ARGEMİP Ar-Ge Yönetimi Gelecek Atölyesi Gerçekleştirildi

10 Aralık 2025 tarihinde düzenlediğimiz ARGEMİP Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Buluşması kapsamında gerçekleştirilen en önemli oturumlardan biri, TUSAŞ Ar-Ge Merkezi moderasyonunda yürütülen ARGEMİP Ar-Ge Yönetimi Gelecek Atölyesi oldu.